گروه روانشناسی دکتر شریف نژاد برگزارکننده کارگاه های تخصصی روانشناسی و دوره های آموزشی روانشناسی می باشد. در زمینه های زیر آماده ی ارائه خدمت به شما عزیزان هستیم :

۱٫ کارگاه تخصصی روانشناسی : در این حیطه کارگاه ها ویژه روانشناسان ، روان درمانگران و مشاوران می باشد . تمامی کارگاه هایی که در این زمینه برگزار می شود توسط مدرسین مجرب و متخصص در همان زمینه برگزار می شود. در دوره های روانشناسی تخصصی علاوه بر تئوری مطالب که در سطح بالایی تدریس می شود مرحله دوم  ورود به مبحث عملی است زیرا از اهداف مهم ما تربیت روانشناسانی با تجربه و با صلاحیت درمان است تا بتوانند در شاخه روانشناسی برای پیشگیری مشکلات جامعه با تدبیر قدم های محکمی را بردارند. گروه روانشناسی دکتر شریف نژاد اولویتش پرورش و شکوفایی روانشناسان و روان درمانگران به صورت تخصصی و حرفه ای می باشد پس اهدافش را در زمینه سبب شناسی و درمان و کسب مهارت در آموزش رویکردهای مختلف گذاشته است

۲٫ کارگاه روانشناسی عمومی : در این حیطه هدف ما گزینش از تمامی اقشار جامعه است سعی ما بر این است بتوانیم هرچند کوچک اما سهم بسزایی در آگاهی و ارتقاء سطح سواد جامعه برای بهبود روابط بین فردی و خودشناسی افراد داشته باشیم.

تدبیر مدیریت گروه روانشناسی دکتر شریف نژاد آن است که برای داشتن جامعه سالم نیازمند روان سالم هستیم و با بهبود روابط اعضای خانواده می توانیم آینده ای غنی تر و موفق تر را پیش بینی کنیم.

۳٫   همایش روانشناسی : همایش های روانشناسی در چند حیطه در گروه روانشناسی دکتر شریف نژاد برگزار می شود

الف. همایش روانشناسی رایگان : در هر فصل و هر ماه میزبان تعداد زیادی از والدین و زوج های جوان هستیم هدف از برگزاری همایش های رایگان متداوم رساندن عزیزان به سطحی از آگاهی و داشتن خانواده سالم می باشد. با توجه به بازخورد از همایش های برگزار شده اخیر خوش حالیم که توانسته ایم کمک بسزایی در جهت بهبود روابط والدین با فرزندانشان و یا در آرامش زندگی مشترک زوجین و شناخت دنیای فردی آنان داشته ایم.

ب. همایش رایگان متناسب با مناسبت ها است : در این همایش ها نیز میزبان قشر خاصی از افراد جامعه هستیم به طور مثال در روز زن و یا روز مرد و یا در مناسبت های مختلف از زوج های جوان و بانوان برای برگزاری همایش های رایگان دعوت به عمل آورده ایم.

ج. همایش های رایگان برای شرکت ها و ارگان های مختلف در باب  آشنایی با خدمات جانبی که در گروه روانشناسی دکتر شریف نژاد در کنار کار درمانی چند وجهی انجام می شود مثل نوروفیدبک ، بایوفیدبک و بازی درمانی ….

کارگاه های آموزشی دکتر شریف نژاد:

  • کارگاه استعدادیابی کودکان و نوجوانان
  • کارگاه دوزبانگی و مهارت های زندگی کودک (در این کارگاه نحوه یادگیری زبان دوم و مهارت های اساسی زندگی در کودکان  بدون کتاب و کلاس و معلم   و به روش زبان مادری را یاد می گیرید)
  • کارگاه عملی کنترل درد با رویکرد شناختی رفتاری ( کمر درد ، سردرد ، دردهای مزمن ، دردهای pms )
  • کارگاه عملی درمان چاقی با رویکرد شناختی رفتاری
  • کارگاه مشاوره پیش از ازدواج
  • کارگاه مهارت های ده گانه زندگی ( مهارت ارتباط موثر ، حل مساله ، کنترل استرس ، کنترل خشم ، همدلی ، خوداگاهی ،جرات مندی وتصمیم گیری ، مدیریت خلق و تفکر خلاقانه )
  • کارگاه ازدواج بدون شکست . کارگاه بهبود روابط زوجین . کارگاه زندگی با همسر پرخاشگر
  • کارگاه مدیریت هیجانات و بحران در نوجوانان . کارگاه تربیت جنسی کودک
  • کارگاه ریلکسیشن و تن آرامی . کارگاه مدیریت استرس شغلی
  • کارگاه تغییر رفتار . کارگاه شادی در خانواده . کارگاه خود مراقبتی در سلامت روان
  • کارگاه سلامت معنوی و لوگوتراپی( معنی درمانی ) . کارگاه هنر درمانی
  • کارگاه مداخله در بحران خودکشی ( مخصوص روانشناسان و پزشکان )
  • کارگاه act ، cbt ( مخصوص روانشناسان و درمانگران )

جهت دریافت وقت برای برگزاری کارگاه آموزشی کلیک کنید